עבודות אלומיניום בחיפה

נדרשים בשער, גדר או מעקה חדש לביתכם בחיפה? סביר להניח שתצטרכו להזמין שירותי אלומיניום, אותם יש לקבל מידי קבלן אלומיניום בחיפה שהינו מקצועי ומומלץ. העדיפו קבלן שמאחוריו ניסיון עשיר ומגוון פרויקטים שאתם אוהבים את סגנון עבודתו.

מה כדאי לדעת על עבודות אלומיניום בחיפה?

יש לדעת כי עבודות אלומיניום בחיפה משמשות למגוון רחב של מטרות וצרכים, בין היתר עבור בניית מעקות, שערים, גדרות, סורגים, תריסים, דלתות, סגירת מרפסות ותוספות בנייה. מגוון זה של אפשרויות נובע מהאופי של האלומיניום והיותו מתכת קלת משקל, חזקה ועמידה שלא מחלידה, שאינה נדרשת בתחזוקה ושקל ופשוט לעבד אותה ולעצבה בצורות שונות עם רמה גבוהה ומרשימה של דיוק. לפניכם סקירה קצרה של סוגי עבודות אלומיניום שתוכלו הזמין בחיפה וסביבתה.

מדוע התקנת סורגי אלומיניום בחיפה הפך למבוקש כל כך?

התקנה של סורגי אלומיניום בחיפה הפכה למבוקשת בדירות רבות בהיותם מספקים מענה תקני, עמיד, בטוח ואסטטי להגנת הבית מפני פריצה ולהגנה מפני נפילות ממפתחים. סורגי אלומיניום מבוקשים כנגד פריצות בעסקים, בדירות בקומת קרקע ובקומות אחרונות. כמו כן הם מבוקשים נגד נפילות בדירות בקומות גבוהות, בייחוד שיש בהן ילדים קטנים, עבור מפתחי דלתות וחלונות. את סורגי האלומיניום ניתן לעצב בצורות שונות, למשל כסורג שטוח, נפוח, עם מנגנון פתיחה, עם נעילה, עם סורגים ישרים או מפותלים ועוד.

עבודות אלומיניום בחיפה

מהם היתרונות של התקנת גדרות אלומיניום?

בעלי בתים רבים בחיפה מבקשים להקיף את ביתם עם גדר אלומיניום מעוצבת, המספקת הפרדה בין מרחב פרטי לציבורי וכך שומרת על פרטיות ובטיחות דיירי הבית. גדרות אלומיניום מצטיינות בעמידות רבת שנים והן פשוטות לתחזוקה. בנוסף גדרות אלומיניום מבוקשות בגין חזותן המרשימה עם שלל צורות חיתוך ופיתוחים שונים ומוצעות בקשת רחבה של צבעים וגוונים. גדרות אלו בייחוד מעולות למבקשים גדר בעלת חזות מודרנית, נקייה ויוקרתית.

איזה שער אלומיניום מתאים לבית שלי בחיפה?

לצד גדרות, אלומיניום יכול לשמש גם לעיצוב שערים, עם אפשרות לתכנון של שערים וגדרות בעלי חזות אחידה. שער אלומיניום מעוצב מספק כניסה מרשימה ויוקרתית לביתכם בחיפה, עם עיצוב אישי מותאם לסגנון עיצוב הבית, החצר והרחוב. בנוסף ניתן לבחור בסוגים שונים של שערים מאלומיניום, כמו שער גבוה ואטום השומר על פרטיות ומונע פריצות שאליו אפשר לחבר מערכת אינטרקום, עם פתיחה מתוך הבית או באמצעות קוד. כמו כן שערים אלו אפשר לפתוח באופנים שונים, למשל כשער הזזה הנע הצידה על גבי מסילה, או עם פתיחת צירים של שער בעל כנף אחת או שתיים.

מעקות אלומיניום מעוצבות בהתאמה אישית

עוד מוצר מבוקש בחיפה מאלומיניום הינו מעקות למדרגות ומרפסות, שלא אחת משלבים אותן עם לוחות של זכוכית מחוסמת. מחברה מקצועית תוכלו להזמין בחיפה מעקות תקניות בעיצוב והתאמה אישית מלאה, עם חזות עכשווית ומרשימה.ניתן להזמין מעקות בקו ישר וזוויתי המתאים לבית בסגנון מודרני, עם קו מעוגל ורך המתאים לבית כפרי, ועוד.

מדוע יש צורך בסגירת מרפסות אלומיניום בחיפה?

אמנם בית עם מרפסת הינו מבוקש בחיפה, אבל לא אחת בגין התרחבות המשפחה והתווספות של עוד צרכים, כמו חדר עבודה או חדר טיפולים, עולה הצורך בסגירת חלל המרפסת והפיכתו לחדר לכל דבר. גם עבור צורך זה עבודות אלומיניום עונות באופן מושלם עם תכנון של מרחב פתוח, שאינו משנה את החזות החיצונית של הבית ומשלב אלומיניום עם זכוכית כקירות או חלונות הזזה.

איזה יתרונות יש לדלתות אלומיניום מעוצבות?

בימינו רבים בחיפה מגלים את היתרונות של דלתות אלומיניום לכניסות הבית. ביקוש זה נובע מהיותה דלת בטוחה וחזקה המציגה רמה גבוהה של עמידות בפני פגעי מזג אוויר וסביבה, שאינה מחלידה, ולצד עיצוב מודרני ועכשווי. כמו כן דלתות אלומיניום ניתן לעצב באופנים שונים. ניתן לבחור בצבע דלת ייחודי המתאים לכניסת הבית, בין אם כחול כהה, לבן נקי או כסוף הייטק. בנוסף ניתן לבחור בדלתות אלומיניום גדולות עם עוד כנף, וכן לבחור בדלת המשלבת אלמנטים של זכוכית אטומה, חצי שקופה או שקופה.

מהם תריסי אלומיניום לבית?

עוד אפשרות של עבודות אלומיניום בחיפה הינה עבור תריסי אלומיניום. ביקוש זה נובע מהיות תריסי אלומיניום מוצר הצללה איכותי, יעיל ועמיד, בעל חזות עכשווית מרשימה במיוחד, שניתן לצרף לו גם נעילה. חזות זו של תריסים הופכת אותם מתאימים להתקנה בדירות, בתים פרטיים  ומשרדים. כמו כן מדובר בתריסים מתקדמים, שניתן לבחור בין הפעלתם באמצעות מנגנון ידני או חשמלי היכול גם להתחבר למערכת של בית חכם.

אילו עוד עבודות אלומיניום ניתן לבצע בחיפה?

אם חשבם שכבר מיצינו את סוגי עבודות אלומיניום בחיפה, דעו שיש עוד מגוון אפשרויות עם חומר זה, כמו התקנה של חלונות, דלתות הזזה פנימיות, פרגולות ועוד. ואם לא די בכך בימינו אלומיניום נחשב לחומר גלם מעולה עבור בניה קלה שאינה נדרשת בבטון ובלוקים. סוג זה של בנייה יכול לשמש עבור תוספות בנייה כמו בנייה על הגג ואף לשם בניית מבנים חדשים עצמאים. בניה זו מושתת על שלד מאלומיניום עם קירות מחומרים מתקדמים שונים, והיא נחשבת לסוג בנייה מהירה, שאינה מלכלכת, עם רמה גבוהה של בידוד, ושהינה גם ידידותית לסביבה.

לפרטים ומידע נוסף אודות עבודות אלומיניום בחיפה הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת א.א.א. אביבית-בניה ושיפוצים כלליים בטלפון 052-345535.