ריצוף וחיפוי קרמיקה ופסיפס

מבצע את כל עבודות הריצוף וחיפוי קרמיקות בטיט או בהדבקה, מקלחות, שירותים, חדרים, חיפוי מעל שייש במטבח, בריקים וקירות אומנותיים למסכים בסלון, פינות אוכל ועוד, עבודה מדויקת בלייזר.

ריצוף וחיפוי באמצעות פסיפס או קרמיקה מעניקים לבית עיצוב ייחודי ומקורי, שילוב מעניין של צבעים וגוונים, מעוררי השתאות. הפסיפס היה בשימוש לפני אלפי שנים ונוע לצורך חיפוי וריצוף קירות. קיים מגוון רחב של משטחי פסיפס לצורך עיצוב הבית. חיפוי וריצוף על ידי קרמיקה מספק מגוון רחב של אפשרויות עיצוב, ניתן למצוא אריחי קרמיקה במבחר סגנונות וצבעים כגון קרמיקה שנראת כמו עץ, מתכות, דמוי עור, אבן או חומרים טבעיים שונים.

ריצוף וחיפוי בקרמיקה

הקרמיקה היא חומר גלם מלאכותי שעובר תהליכי עיבוד תעשייתיים. המקור של הקרמיקה הוא בחרס. בעבר היו משתמשים קרמיקה לייצור של כדים, כלי אוכל וריצוף. תהליכי ייצור הקרמיקה כוללים כמה שלבים.

  • השלב הראשון הוא שלב הדחיסה, דוחסים חול אדום בלחץ גבוה מאד על מנת לייצר את אריחי הקרמיקה.
  • השלב השני מכונה "זיגוג" הכווה לציפוי אריחי הקרמיקה בחומרי זיגוג ובצבעים כדי ליצור את המרקם הייחודי של הקרמיקה.
  • השלב הסופי הוא שריפה של הקרמיקה תנור שמגיע ליותר מ-100 מעלות צלזיוס. לאחר מכן הקרמיקה מקבלת את צורתה הסופית. ניתן להשתמש באריחי קרמיקה לצורך חיפוי וריצוף חדרי אמבטיה, מרפסות, חדרים פנימיים, מטבחים ועוד.

לאריחי קרמיקה יש יכולת עמידות במים ובתנאי מזג אוויר קשים. התקנת אריחים מקרמיקה היא פשוטה, קלה ומהירה במיוחד. ישנם יתרונות בולטים לחיפוי וריצוף מקרמיקה, אריחי הקרמיקה קלים מאד לניקוי ולתחזוקה שוטפת, הם חסינים בפני טמפרטורות משתנות, עמידים במים, לחות או רטיבות. כמו כן קרמיקה אינה מוליכה חשמל, יש לכך יתרון משמעותי להגנה על דיירי הבית. באמצעות אריחי קרמיקה ניתן ליצור מראה ויזואלי מרשים לעיצוב הבית.

ריצוף קרמיקה

ריצוף קרמיקה מגיע במגוון רחב של סגנונות וגוונים. ריצוף אבן למשל מסםק מראה אלגנטי ומרשים לבית, ניתן לשלב ריצוף בסגנון עץ, מתכת, בטון וגם דמוי עור במגוון טקסטורות, גדלים וצבעים וברמת עיצוב וגימור גבוהה במיוחד.

ריצוף קרמיקה נחשב לחזק ועמיד במיוחד, יש לו דרגות שונות של שחיקה, היתרון בריצוף מקרמיקה הוא היכולת לשחק עם הצבעים והגוונים וליצור אלמנטים מעניינים לשדרוג עיצוב הבית. יתרון נוסף של שימוש בקרמיקה הוא היכולת להניח אותו על הריצוף הישן.

ריצוף וחיפוי פסיפס

השימוש באבני פסיפס היה נהוג מלפני 2500 שנה, השימוש בו נועד לצרכי אמנות, ריצוף וחיפוי קירות ו

חיפוי ועיצוב בפסיפס מעניק חיות וצבעוניות לקירות או לריצוף הבית. ניתן ליצור מגוון סגנונות עיצוב על ידי פסיפס, למשל עבור סגנון עיצוב מודרני ונקי מומלץ להשתמש בפסיפס של צורות גיאומטריות ובחירה בצבעים שחור ולבן או בגוונים של אפור בהיר. זה מעניק מראה אלגנטי שניתן לשלב בחדרי אמבטיה ושירותים. ליצירת מראה כפרי וחמים מומלץ להשתמש בפסיפס של צבעים חמים כגון צבעי אדמה,  ניתן גם לשלב פסיפס דמוי אבן. חשוב לדעת שעבודה עם פסיפס נחשבת למורכבת במיוחד מאחר שהיא מצריכה עבודה על רשת מיוחדת שמצריכה ידע מקצועי וניסיון.

חיפוי פסיפס

חיפוי פסיפס למטבח יכול להפוך אותו לדקורטיבי ומרשים במיוחד. ניתן לבחור במגוון רחב של אבני פסיפס טבעיות לצורך חיפוי המטבח, מגוון רחב של צבעים, דגמים ומרקמים שונים. ניתן להוסיף חיפוי לחדרי האמבטיה על מנת להקנות לה מראה מרשים ואסתטי, עם שילוב של אבני פסיפס במגוון צבעים ומרקמים, כגון פסיפס בצבעי מאט או מבריק, גוונים של אבן טבעית, פסיפס בשילוב של כמה צבעים ועוד.

חיפוי פסיפס הינו קל מאד לניקוי ולתחזוקה שוטפת, חיפוי בפסיפס מעניק מראה ייחודי ואלגנטי לחדרי האמבטיה, למטבח ולאזורים נוספים בבית.

בחירת איש מקצוע להתקנת ריצוף וחיפוי

 חשוב להזמין איש מקצוע מנוסה ומיומן בהדבקת האריחים על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר. יש לוודא שהעבודה תתבצע בצורה מקצועית, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים, מומלת לבדוק שהצעת המחיר שניתנה ללקוח מקובלת לפי המחירים בשוק. כאשר בוחרים את חברת השיפוצים או קבלן השיפוצים כדאי לתאם פגישת ייעוץ ראשונית ובה לראות תיק עבודות או דירה לדוגמה כדי לוודא שהלקוח מתחבר לסגנון העיצוב, כמו כן יש לבצע השוואת מחירים מול מתחרים.

התקנה מקצועית של אריחים מקרמיקה או מפסיפס חשובה על מנת לשמור על עמידות הריצוף או החיפוי לאורך שנים. כמו כן קבלן השיפוצים מספק ללקוח ליווי וייעוץ אישי בבחירת סוג האריחים בהתאם לאופי ומבנה החלל.