צביעת קירות אומנותית

תיקונים והכנת הבית לצבע תוך הקפדה על שמירת החפצים הקיימים ועטיפתם בניילון, צביעת תקרות קירות פנים וחוץ עפ"י תקן וחומרים תקניים בלבד, צביעה אומנותית לכל סוגי המרקמים השונים באיכות ויופי מקסימלי.

צבע וצביעה אמנותית

צביעה אמנותית במסגרת שיפוצים כוללת מגוון טכניקות ושיטות מיוחדות לצביעה של קירות, מחיצת, ריהוט ועוד. צביעה אמנותית מצריכה ידע וניסיון מקצועי והרבה יצירתיות ומעוף. צביעה אמנותית מייצרת את האווירה בבית בהתאם לסגנון בו בחר הלקוח לעצב את ביתו. כאשר מעוניינים לצבוע את קירות הבית בצביעה אמנותית, יש חשיבות להתאמת הצבעים על פי התאורה בחלל, בין אם מדובר על תאורה טבעית בשעות הבוקר או תאורה חשמלית בשעות הערב, מאחר שהצבע עשוי להיראות שונה.

צביעה אמנותית שנעשית על ידי קבלן צבע מיומן, יכולה לתרום רבות לעיצוב ייחודי של הבית, באמצעותה ניתן להדגיש מרכיבים מסוימים בחלל.

טכניקות לצביעה אמנותית

שיטת המרמורינו

הינה צביעת הקיר עם צבע אטום וחלק שאופן שבו הקיר ייראה כמו שיש או אבן.

שיטת וואש

שיטת וואש יוצרת אפקט שנראה כמו עננים על הקיר, השיטה מאפשרת שילוב של כמה צבעים, ניתן לתקן את הצביעה בצורה פשוטה.

שיטת קיר סטוקו

צביעת קירות או לוחות גבס בשיטת סטוקו מתאימה במיוחד כאשר מעוניינים להבליט את אחד מקירות הבית, צביעה בשיטה זו מעניקה לקיר מראה של שיש, מתאימה מאד לחלל גדול או לחלל שחסר בו עניין. בשיטת סטוקו יוצרים גימור מבריק בסיום הצביעה, זה מקנה לקיר אפקט מרשים.

שיטת אמפסטו

שיטת אימפסטו הינה טכניקת של שימוש בצבעים סמיכים היוצרים שכבה עבה של צבע, ברוב המקרים שיטת אימפסטו מיועדת לצורך הכנת תבליטים על הקירות הפנימיים, שיטת הצביעה הזו מתאימה למי שמעוניין לייצר אלמנטים דקורטיביים בולטים.

שיטת פרסקו רויאל

מדובר בטכניקה של ציורי קיר שנחשבת לעציקה מאד. מדובר על טכניקת ציור על סיד שזה עתה נמרח, מציירים עליו את הציור או הדוגמא המבוקשת לפני שהטיח מתייבש, בדרך זו הציור נשאר עמיד יחד עם התייבשות הטיח. מדובר על טכניקת תביעה שדורשת מומחיות ויכולות אמנותיות גבוהות במיוחד.

היתרונות של צביעה אמנותית

באמצעות צביעה אמנותית ניתן לייצר אפקטים שונים עבור כל חדר בבית. כבר אין צורך לבחור בצבעים חלקים ומשעממים, באמצעות טכניקות לצביעה אמנותית אפשר להלביש את קירות הבית במגוון רחב של צבעים, סגנונות ודוגמאות. כיום ישנם טרנדים חדשים שנכנסו  לעולם העיצוב, מומלץ להתייעץ עם מעצב פנים או לשאוב רעיונות לעיצוב הבית ממגזינים של הום סטייל, אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות. כמו כן מומלץ לפנות לחברת שיפוצים מקצועית כדי לבצע את עבודות הצביעה בצורה מקצועית ובהתאם לשביעות רצון הלקוח.

צביעה אמנותית מספקת לקירות הבית אפרט מיוחד בהתאם לטכניקת הצביעה שנבחרה. אפקטים המתקבלים באמצעות צביעה אמנותית יכולים לתרום לעיצוב ושדרוג הבית מן הקצה אל הקצה. יש חשיבות רבה לבחור בקבלן צבע מומחה ומנוסה בצביעה אמנותית, יש לוודא שהוא מכיר את טכניקת הצביעה המבוקשת.

איך בוחרים קבלן צבע לצורך צביעה אמנותית?

לפני שבוחרים בקבלן שיפוצים לצורך צביעת קירות הבית, יש לוודא כמה פרמטרים חשובים כגון שימוש בצבעים איכותיים, מומלץ לשאול את הקבלן האם הצביה תיעשה בשתי שכבות כדי לקבל תוצאה טובה ואיכותית יותר. כמו כן יש לוודא שקבלן השיפוצים מספק אחריות על עבודת הצביעה, כך שגם אם יש בעיה כלשהי, יש למי לפנות. כמו כן מומלץ לוודא שקבלן השיפוצים דואג להזזה ועטיפה של הריהוט בצורה מקצועית טרם תחילת מלאכת הצביעה, ניקיון וסידור הריהוט לאחר סיום העבודה.

 במידה ומעוניינים לבצע עבודה נרחבת כגון צביעה וסיוד של כל קירות הבית כולל צביעה אמנותית או במידה ומעוניינים לבצע שיפוץ כללי, מומלץ לתאם פגישת ייעוץ ראשונית כדי לראות האם הלקוח מתחבר לסגנון הצביעה ולטכניקות בהם משתמש הצבעי, כמו כן מומלץ לבקש הצעת מחיר. כדאי לבצע השוואת מחירים בין כמה חברות שיפוצים, יש לוודא שהלקוח מתחבר לסגנון העיצוב, ולסוג הטכניקה המבוקשת, חשובה מאד תקשורת טובה עם קבלן השיפוצים, שירות אדיב, יחס אישי וכמובן הצעת מחיר הוגנת.

צביעה אמנותית הינה מורכבת וצריכה להתבצע על ידי צבעי מקצועי וברמה גבוהה כדי לקבל את התוצאה הרצויה. כמו כן חשוב לדעת להתאים את אזור הצביעה לסגנון הבית, כך שיתקבל מראה ויזואלי המשתלב בצורה טובה ונכונה עם עיצוב הבית, יש חשיבות לבחירת הצבע, הגוון, טכניקת הצביעה ועוד. צביעה אמנותית תורמת לשדרוג ועיצוב הבית וכן לאיכות החיים של דיירי הבית.