שיפוצניק בחיפה

איך לבחור שיפוצניק מומלץ בחיפה?

השלב הראשון בבחירת שיפוצניק הוא חיפוש באינטרנט וברשתות חברתיות. מומלץ לבדוק ביקורות או חוות דעת ותגובות שהושארו על ידי לקוחות. כמו כן מומלץ לבקש המלצות מלקוחות או מחברים ששכרו בעבר את שירותי השיפוצניק והיו מרוצים מן התוצאה. מומלץ לבחור בקבלן שיפוצים המתמחה במגוון רחב של עבודות שיפוצים, יש לכך יתרון, מאחר שניתן יהיה לסגור חוזה עם קבלן אחד, במקום לחפש כמה אנשי מקצוע שלכל אחד מהם תחום התמחות שונה.

איך בוחרים שיפוצניק?

קיימת חשיבות רבה לבחור בשיפוצניק מקצועי, עם ידע וניסיון בתחום. כדאי לבקש לצפות בתיק עבודות במידה וקיים או שניתן לבקש מהקבלן לראות דירה משופצת. במידה והלקוח מעוניין להזמין עבודת שיפוץ גדולה, יש לוודא שיש לו את כל האישורים הנדרשים כדי לבצע את העבודה. כמו כן יש לוודא שלכל העובדים יש את הרישיון הנדרש לעסוק בתחומם, למשל קבלן חשמל, קבלן שיפוץ וכדומה.

חשוב לבחור בקבלן שיפוצים שיש לו ידע, ניסיון ומספר שנות וותק על מנת לקבל שיפוץ באיכות גבוהה, רמת גימור טובה תוך שימוש בטכניקות חדשות לשיפוץ הדירה. בנוסף לכך שיפוצניק מומלץ בחיפה שיש לו את הידע והמומחיות הנדרשת לביצוע השיפוץ יוכל לתת תמורה מלאה למחיר, לעבוד על פי לוח זמנים שנקבע מראש בהתאם להסכם עם הלקוח. חשוב לדעת שיש חברות שלא יסכימו להתחיל בעבודות השיפוץ ללא הסכם כתוב מראש.

כאשר חותמים על הסכם עם שיפוצניק מומלץ בחיפה, חשוב לבקש תוכנית עבודה מסודרת, כך שהדברים יהיו ברורים ומקובלים על שני הצדדים. בנוסף לבחינת המקצועיות של השיפוצניק וקבלת המלצות ממכרים או חברים שכבר שכרו את שירותיו בעבר, כדאי ליזום שיחת טלפון עם השיפוצניק כדי לבחון את רמת השירות שהוא מספק ללקוחות, דרך שיחת טלפון אפשר לבדוק האם השיפוצניק נותן שירות אדיב, נותן מענה לשאלות הלקוח, האם הוא מספיק סבלני ועוד.

לאחר שבוחנים את רמת השירות, יחס אישי, בחינת תיק העבודות והמקצועיות של השיפוצניק, מומלץ לבקש הצעת מחיר.

הצעת מחיר

לגבי המחיר, יש לבקש הצעת מחיר ולבצע השוואת מחירים מול המתחרים. במקרים מסוימים הקבלן יצטרך להגיע לבית הלקוח על מנת לתמחר את עלויות השיפוץ. הצעת המחיר צריכה לכלול את עבודת השיפוץ ואת עלויות החומרים, הובלה של החומרים, התייחסות ללוח זמנים וכדומה.

איך להתכונן לשיפוצים בבית?

עבודת שיפוצים נועדה לשפר את איכות החיים של הדיירים בבית, שינוי האווירה המרענן שמביא איתו השיפוץ יכול להביא לאורח חיים טוב יותר, כך שהבית הופך למקום שנעים לגור בו.

מומלץ לבצע תכנון מראש ולהיערך בצורה נכונה לשיפוץ הבית. על מנת להתכונן לשיפוץ יש צורך במספר פעולות פשוטות. הדבר הראשון והחשוב ביותר בשיפוץ הבית הוא תכנון מוקדם של לוח זמנים, יש לברר מול קבלן השיפוצים בתוך כמה זמן יסתיים השיפוץ.

חשוב להיות בקשר רציף עם השיפוצניק, כדאי להגיע לדירה במהלך השיפוצים ולראות את התקדמות העבודה, במידה ומועסקים גם קבלן חשמל, מעצב פנים או אדריכל כדאי ליזום איתם פגישה על מנת להתעדכן בשינויים הצפויים.

בחירת שיפוצניק מומלץ בחיפה, שיבצע את עבודת השיפוץ צריך להיות מקצועי, אמין ובעל שנות וותק וניסיון בתחום. כמו כן, יש לוודא שהוא מחזיק ברישיון של קבלן שיפוצים מוסמך. יש לוודא שהוא מחזיק בתעודה מקצועית ושיש לו את כל האישורים הנדרשים כדי לבצע את העבודה.

כדאי להתכונן מראש לשיפוץ הבית. טרם תחילת השיפוץ כדאי להתייעץ עם שיפוצניק מומלץ בחיפה על מנת להיערך מראש לכל מה שנדרש כדי שהשיפוץ יתבצע על הצד הטוב ביותר.

 מומלץ להגיע מוכנים מראש, כך שגם אם יצוצו הוצאות בלתי צפויות או שיידרשו שינויים המצריכים קבלת החלטות, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע שיכולים לתת את התשובות המקצועיות ביותר. כמו כן חשוב לשתף את בן הזוג לגבי החלטות הנוגעות לשיפוץ, מאחר שמדובר בבית משותף, רצוי שהשיפוץ יהיה בהתאם להעדפות של בני הזוג.

מדידות

השלב הראשון בהיערכות לשיפוצים היא מדידה. האדריכל יכול לתכנן את השיפוץ ואת השינויים הנדרשים בפנים הבית. מדידת הבית מתבצעת על ידי מודד המוסמך לכך. אם כבר יש ללקוח תוכניות ומידות של הבית, מומלץ להעביר אותן לאדריכל לפני תחילת השיפוץ.

תכנון התקציב

יש לקחת בחשבון את היכולות הכלכליות של בני הזוג, מה היקף השיפוץ שמעוניינים לבצע. יש צורך בהגדרת המטרות והיעדים של השיפוץ. יש לקחת בחשבון שתקציב השיפוץ עלול להשתנות ויש צורך בהגדלת התקציב גם למקרים חריגים. מומלץ להשאיר סכום כסף נוסף בצד, במידה ויהיה בו צורך.

חריגות בתקציב השיפוץ יכולות להתרחש מכמה סיבות, אחת מהן היא בחירה בחומרי גלם יקרים יותר, לדוגמא אריחים, חיפויים לקירות, מערכת חשמל, צביעת קירות, התקנת דלתות וכדומה הם חומרי גלם מסוימים שעלולים לגרום להתייקרות בעלויות השיפוץ.

מפרט טכני

כאשר חותמים על חוזה עם קבלן שיפוצים, כדאי לבדוק את המפרט הטכני ומה התמחור של כל אחד מחומרי הגלם כדי לא להיות מופתעים. חשוב לדעת שבעלי מקצוע כגון אדריכל, מעצב פנים, קבלן שיפוצים לא מחויבים לשמור על מסגרת התקציב של השיפוץ, מדובר על אחריות בלעדית של הלקוח.

הודעה לשכנים

מומלץ להודיע לשכנים בטרם השיפוץ, על מנת לאפשר להם להתכונן מראש לרעשים, לכלוך, אבק שעלולים לגרום להפרעה בשגרת היום יום. מומלץ ליידע את השכנים על לוח הזמנים של השיפוץ כדי לאפשר להם להיערך לכך מראש.

קבלת אחריות

יש לוודא שמקבלים מקבלן השיפוצים תעודת אחריות על העבודה, חשוב שיהיה כתוב מה האחריות כוללת, מהם תחומי האחריות של כל אחד מעובדי השיפוץ.